29 december 2009

Spa weekend

Mannen och jag planerar för att rymma bort från all vardags tristess en natt:)

Men vi kan inte riktigt bestämma oss om det blir

Ystad saltsjöbad

eller

The Lodge...

Det sista har vi redan varit på och det är helt underbart där, men de har fått dålig kritik ang. maten på sistone. Maten är viktig så vi kan unna oss goda viner till!


Jag vill egentligen göra saker med hela familjen, men det är så skönt att få ta hand om varandra, bara få vara två ett litet tag för att sen komma hem och ha mycket mer ork och tålamod i vardagens tjat och gnat och måsten.

Medan vi får vara man och hustru bara, så sover barnen hos mormor och morfar och de har det så bra där. Vår minsta skulle nog kunna bo där alltid, hon är beroende av sin mormor:) , mamma jag älskar dig!!!


Ja vi får väl se vart nästa tripp tar oss!


Ha det bäst!


Åse

1 kommentar:

Cybertomten sa...

Hade ni inte redan varit på The Lodge så skulle jag propsat på det eftersom du gillar New England stilen. Nu när det är vinter med snö är det nog helnajs och sitta i bubbelpolen på trädecket där uppe på åsen!
Hm... nu blev jag lite sugen på att åka dit.