21 december 2009

Underbar butik

Tiden springer iväg, sena kvällar, mycket som ska göras och hinnas med ursäkta dålig uppdatering här :( men samtidigt är denna tid alldeles underbart!



Idag har mannen och jag handlat några klappar, har fortfarande några kvar... lugn det blir klappar till alla!

Vi hamnade i en underbar butik i Malmö på Regementsgatan, HOMEVILLE. Blandat shabby chic, lantligt , rustikt och jag hittade mycket där som jag vill ha... men även lite klappar!

Sommarbild hittad på nätet, hade naturligtvis inte kameran med men det fanns så underbart mycket saker i butiken så jag blev helt till mig... Så mycket, så mycket... Mycket väl värd ett besök för er som ibland är i Malmö.

Annars sker samma saker här hemma som det antagligen sker i många andra hem. Paket till alla fröknar är fixade och julklappar slås in till toner av julmusik! Julgodis och bak, planering av inköp och lite glögg mellan varven... det är mysigt nu!

Ha det bäst och ta vara på tiden!

Åse

2 kommentarer:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej syster! Det kan hända att jag var på lunch då! Synd att jag missade er! Hoppas ni hittade det ni sökte! GOD JUL på er! Så ses vi den 25 dec :o)Många kramar till hela familjen!

Editor sa...

De har mycket fint där! Finns en liknande (och lite störe) rätt ny på Davidshallstorg, där det låg en tygaffär förut.