23 mars 2010

När våren kommer...

När våren kommer får jag sån lust att snaras börja planera för årets projekt där ute.. fler som känner igen sig?
Ett av de projekt som återkommer är en veranda längs med huset, den står HÖGT upp på min önskelista men långt ner på listan som SKA göras. Men här kommer lite mysiga bilder på verander hittade på nätet...









En gunga är given på verandan!

Annars mår vi bättre här, tack för omtanken .
Såg att jag fått en fin award av snälla Anna med fina bloggen Goda stunder & tokiga ideér, denna ska jag ta tag i morgon...

Ha det bäst!
Åse

3 kommentarer:

exklusivvardag sa...

oj vad man längtar till sommaren när man ser dem bilderna! kram

Hvita Hjärtat sa...

Skönt med somriga bilder, tack för dem :o) När vi blir med eget hus nån dag så vill jag också ha en gunga på verandan, en vacker vit trägunga! Det är bra att ha planer och drömmar!

Kram,
Jennie

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det står på min önskelista med, skulle vilja ha sån veranda som på dina bilder. Längtar till sommaren tänker jag med en djup suck.......för mig själv, tänk vad härligt ...sol och värme.

Ha det gott
Kram anna