27 mars 2010

Shopping...

Var idag och shoppade lite :) varför blir man så glad av att shopa? Hade inga mål egentligen förutom nån liten påskpresent till barnen. Men... en hel del kom med hem i kassarna!
Bla. dessa plåtburkar från Åhlens som jag ska ha i kryddhyllan till alla lösa kryddpåsar jag lyckas samla på mig... Stjärnor - mitt i prick för min smak :)

Annars blev det tyg som ska bli nya dynor till altanen, kläder till barnen och en turkos sommartunika till mig.
Jag var även på en loppis...kryss i taket för det är inte ofta det händer fast jag tjatar om att jag ska... Såg en sak på en annan blogg som jag också vill prova göra! Blir det bra kanske bildbevis kommer senare!

Nu ska middagen och vinet förberedas!
Ha det bäst!

Åse
Sista dagen att var med i tävlingen är i morgon...

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Trodde först du shoppat allt på bilden, men så tittade jag lite närmare och förstod. :-)
Superfina burkar! Åhléns är en favoritaffär. Borgeby Kryddbod är inte heller så dum. ;-)

Fortsatt trevlig helg!