8 april 2010

Nån som vill åka på semester?




Dessa bilder kommer från en ö som heter Block Island som ligger utanför Rhode Islands södra kust.

Hittade bilderna när jag satt och googla lite... (EN av mina favo sysselsättningar).


Känner att jag behöver åka till denna plats...Kan nu någon snäll själ bjuda med mig på en resa till detta underbara ställe?

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA... *blick,blink*


Ja drömma får man det är inte olagligt... ännu!
Tusen tack för alla snälla ord om vår hall det gör det ännu roligare att stiga in i den.

Ha det bäst!

Åse

15 kommentarer:

Madde Lindgren sa...

Bara för din info, så har jag semestrat på Block Island två somrar. Lika vackert som på bilderna! Fast jag vet inte om jag uppskattade det lika mycket som 20-åring som jag hade gjort idag:)

House number 15 sa...

Där skulle inte vara så dumt att få semestra.
Snyggt det blev i hallen!
Kram C

Editor sa...

Så härligt det ser ut. Kombinerat med några dagar i New York först!

Stjärnor & Champagne sa...

Jag vill, jag vill...Följer gäääärna med hihi/ Kramkram Anne

Ewa`s Galleri sa...

Vilka bilder,jag åker gärna
Vad fin hallen blev,tycker mycket om tavlan
fri som en fågel

Godastunder-tokigaidéer sa...

JAg hänger med om du hittar någon som kan betala....det ser jätte härligt ut och bilderna talar för sig själv.

HA det gott
Kram Anna

Bella sa...

Jag vill, jag vill säger jag också, när åker vi?? Helt ljuvliga bilder att drömma sig bort till...

Er hall blev jättefin, alltid lika kul att göra om och fräscha till det hemma :)

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

Sirpa sa...

Härliga bilder! Skulle vilja så gärna äka till nån liten stuga vid havet! Ha det bra! /Sirpa

Ljuva lantliv sa...

Det där ser ju helt underbart ut! Åh nu längtar jag efter semester och välbehövlig vila! Så ljus och fin er hall blev. Härlig tapet! KRAM Anna

Hvita Hjärtat sa...

Precis vad jag skulle behöva - en resa till en vacker plats där det är soligt, varmt, en massa fint att titta på...Som tur får man ju drömma, det kostar ingenting :o)

Kram,
Jennie

Sabina sa...

Ja, om någon skulle bjuda så... jag har redan packat resväskan! hihi...
Kram S.

Cilla sa...

Åååå vad det varit häääärligt!!!
Vilka bilder..
En underbar helg till dig :0)
Kramen C

Fröken Fräken sa...

Ja tack, jag åker gärna bort! Har en kollega som ska åka till Florida och var borta i en månad.... om jag är avis? Neeeeeeeeejdå.... ;-D

Åsa sa...

Du ska få en resa när pengar börjar flyta in. Jag lovar Du och Jag:)

Sandra sa...

Jag vill också följa med...Du har verkligen lyckats med att följa en av dina drömmar. Underbar blogg, man blir glad och inspirerad.