29 maj 2010

Nya kuddar


God morgon alla sköna!

Köpte tyget till kuddarna på ikea för ett tag sen och nu är kuddarna färdiga. Det ska bli en blå-vit randig i samma modell, men det tyget va slut precis när jag va där, typiskt nu måste jag dit igen...
Idag blir det en tur till Malmö och då vet man aldrig vad jag kommer hem med, men jag hoppas att jag hittar ny kamera att ta med hem!

Här skiner solen alldeles underbart idag så jag funderar på att ta mitt morgonte ute!
Ikväll vankas det gäster och Eurovision kommer säkert vara på, även om Sverige inte deltar...

Ha en underbar helg alla sköna!

Åse

9 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Vilka fin kuddar du sytt! Du är verkligen duktig.
Önskar dig en riktigt skön helg och hoppas du får något fint på morsdag!
kram Lotta

Hvita Hjärtat sa...

Hej!

Du gör så jättefina kuddar, så snyggt med eget tryck! Ha en skön helg!

Kram,
Jennie

Hvita Hjärtat sa...

Jippii, min kommentar syns äntligen!!! :o)

Hoffmans Design sa...

Kanon fina kuddar. Duktig du är-
Ha en skön helg

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Åse!

Vilken fin blogg du har :)
Man kan verkligen se att du älskar att pyssla :)
Fantastiskt fina kuddar du gör :)
Jag kommer nog tillbaka och kollar in mer en annan dag.
Ta hand om dig

Kram
Lisa

Annies Blå sa...

Hej! Vad fina kuddar du gjort, fast jag tror att jag kommer att tycka att de blå-vita blir allra snyggast.. Typiskt att tyget var slut ;). /Annie

Fröken Fräken sa...

Jag är så sykuddsugen just nu!! Men all tid verkar springa iväg ifrån mig.. jag var också på jakt efer de randiga tygerna på Ikea, men alla var slut... morr... :-(

Boviksmarinan sa...

wow vad fina kuddar du sytt...vad kostar de? Jag är spekulant:-)
Kramis

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilka härliga kuddar. Jättefina :) Vänligen Johanna