21 juni 2010

Snart midsommar...

Hittade denna fina bild på nätet och tyckter den är så somrig. Ännu bättre blev den när jag såg att det är Öresundsbron i bakgrunden... Lovely!!!

Vad ska ni göra till midsommar?

Själv ska vi till våra vänner och bo i deras stuga, se här.

För att komma dit så blir det nattlig körning till Stockholm och sen äntrar vi Silja line på morgonen. Tur det finns shopping och bad på båten och nån bar så är alla nöjda! Den tar ju några :) timmar till Åbo! Vi brukar åka nattbåten annars och då sover vi ju, men det brukar va bra underhållning för barnen på dagturerna så vi får väl jaga Mumin och lilla my hela resan :)

Jag hoppas verkligen min mage repar sig till vi åker för annars blir det inte så skoj...

Ha det lovely alla!

Åse

5 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Jag såg såna irl idag och blev alldeles till mig! Visst är det härligt!

Krya på dig, vännen och hoppas du får en fin midsommar!

Cathrin sa...

Vilken vacker bild!
Hoppas du kryar på dig, du kan ju inte vara sjuk över midsommar!!! Åka färja i vaket tillstånd :) låter kul. Lilla My är en favorit här hemma. En dam med mycket attityd...

Kram
Cathrin

Fröken Fräken sa...

Hoppas verkligen att du mår bättre så att ni kommer iväg, för det låter som ett härligt upplägg för midsommar! Vet inte riktigt vad jag ska göra, det skulle ju inte förvåna mig om jag började måla något! ;-D

Hvita Hjärtat sa...

Det kan inte bli fel med en äkta finsk midsommar ;o) Vi ska fira hos mina föräldrar med resten av familjen, hoppas bara på vackert väder - i hela Finland!

Kram,
Jennie

Hoffmans Design sa...

Krya på dej. Ha det skönt i midsommar. Själv skall jag till
själva Stockholm i 4 dagar det skall bli mysigt.
Kram Antonija