18 augusti 2010

Ett paket...

Idag när jag kom hem från jobb kom barn och man springande emot mig!
- Du har fått en paket, vem är det i från? Skynda att öppna!!!
Naturligtvis blir man nyfiken och undrar, så in fort och hittar mycket riktigt ett paket som var adresserat till MIG! I paketet låg dessa goda choklad!!! :)) Jag vet för jag smakade direkt :))

I somras vann jag dessa godsaker av Mia med bloggen Villa Humlebo!
Jag glömde att skick min adress!? Hur man nu kan glömma nåt sånt..., fick en liten påminnelse och vips så är de här!
Tusen TACK Mia och tack för allt du delar med dig av i din fina blogg!

Ha det bäst alla goa där ute!

Åse

6 kommentarer:

Villa Humlebo sa...

Roligt att du gillade det!! =)

Kram Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Mums vad gott...Kanon att glömma adressen asgarv. Men fram kom dom till slut, huvudsaken. Det är så kul att vinna. Jag går och väntar på en tavla som jag har vunnit med citat valt från mig. Hoppas att allt är bra. Psst jag önskar mig också en resa till solen, såå skönt det skulle vara/ Kramkram Anne

Cathrin sa...

Men vilket trevlig överasking och perfekt upp-piggare. Känner lite igen mig i det där med svackan som kommer efter semestern. För mig hägrar dessutom dagisstressen när mannen går tillbaka till jobbet efter sin föräldraledighet. Tror jag skall pigga upp mig själv (och resten av familjen) med att apa efter din hemma glasskiosk. En suverän idé!!! Som säkert uppskattas av mina glassgalna ungar och make.

Stor kram!!!
Cathrin

Fröken Fräken sa...

Choklad är precis vad man vill mötas av när man kommer hem från jobbet ju!
Oj, vad det har regnat hos er, här har det visserligen varit typ bara +10-12 grader den senaste veckan, men solen har ändå tappert försökt göra en insats...

Bella sa...

Grattis till din vinst! Inte fel att komma hem till ett paket med choklad, me like... Är galet förtjust i choklad så jag tvivlar på att jag glömt skicka min adress, men man ska aldrig säga aldrig, ibland blir man inte klok på sig själv :)

Ha det gott

Kramar Bella

StrandviksVillan sa...

Åååh, jag fick ju också sån choklad, men har helt glömt av att blogga om det!?!?
Vilken tur att jag såg det här :)

Ha det gott (!) - antar chokladen är slut redan, åtminstone min gick hastigt åt sig.