4 september 2010

Kläder...igen!

Ja nu blir det mycket kläder... :) Men jag måste visa dessa gobitarna jag hittade på H&M...
Jag var tvungen att titta två gånger på prislapparna men de stämde:) En vit storskjorta för 99 kronor och ett par beiga byxor för 99 kronor, då passar jag på att handla i alla fall ...

Denna väst ska också inhandlas, när tid finnes...



Det är ju inte bara barnen som behöver förnya höst / vinter garderoben :)

Lördagmorgon och solen skiner alldeles underbart, måste skynda mig ut...

Ha en underbar lördag vänner!

Åse


4 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Snyggt!
Å visst är det perfekt när man inte behöver lägga en förmögenhet på kläderna!
Må så gott!
Kram Marie

Unknown sa...

Hej! Åå.. så fina kläder du har fyndat!
Du har bra smak :)

Så roligt att du ville vara med i fabriken,
välkommen in i gänget!

Bästa hälsningar Annaleena

s.m.i.l.e sa...

Visst kan man göra fina fynd på HM!

Får nog ta mig en sväng dit. Saknar en vit långärmad skjorta i garderoben. Tack för tipset!

Fortsatt trevlig helg! :-)

Cilla sa...

Här snackar vi fynd ;0)
Kanon fina kläder!!!
Underbar söndag till er..