10 oktober 2010

Söndag

Idag bjuder jag på bilder från vårt vardagsrum.
Den stora frågan denna söndag är gardiner eller inte???
Lite svårt att ta bilder som visar helheten av rummet men ...
Det blir mer ombonat med gardiner men det känns trångt...
Ja nu sitter de där i alla fall så får vi se sen :)
Vad tycker ni? Hade vatt kul att veta!

Gardiner eller inte gardiner?

Nu ska jag ut i det fina vädret med min treåring som vill cykla, myspys alltså!

Hoppas ni har en skön söndag!



(hos Fabriken hittar ni fler inspiratörer)

11 kommentarer:

Victoria sa...

Gardiner kan lätt ta mycket av ljuset men så som du hängt dem gör de ju inte det. Istället tycker jag att de bidrar till en mer ombonad och varm känsla. På bilderna ser det inte trångt ut, men upplevelsen i verkligheten kan ju vara en annan!

Kram kram

Ida sa...

Gardiner tycker jag, absolut mer ombonat så! De är ljusa och tar inte mkt plats i rummet som ju för övrigt är helt underbart!

Fortsatt skön söndag
//Ida

Cilla sa...

Ljuvligt vardagsrum..
Fint vilket som men själv föredrar jag utan.. Jag har själv hissgardinger..
Sköna söndag till dig!! / Cilla

PS. Boka in den 3nov 17-21
Kvällsöppet i butiken med
bla Pomp de Lux barnkläder
på ovanvåningen ;0)

Linruz-en inblick i min värld sa...

Jag röstar på Gardiner!!
Söndags kram
Lina

Rester till middag sa...

Snyggast med gardinerna, tycker jag.
Ser ombonat ut och mysigt ut!

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Fint ni har.
Jag tog bort mina gardiner och har nu hissgardiner i stället, är jätte nöjd med det.
Det blir en luftigare känsla utan gardiner så jag röstar på att ta bort dem. Vill man ha extra mys kan man ju alltid hänga någon ljuslykta i fönstret.
Ha en skön söndag!
kram Lotta

Hoffmans Design sa...

Jag tycker inga gardiner. Har själv inga i mitt vardagsrum.
Men det e du som bor där och skall
själv känna efter vad gäller. Provar ett tag och se.

StrandviksVillan sa...

Jag röstar FÖR gardiner!
Dom gör rummet mer ombonat och "mjukare".

Handgjorda drömmar sa...

Väldans fräsch vardagsrum!!
Jag tycker absolut gardiner - det blir lite mer mysigt o ombonat.
Ha en fin vecka!
Kram Marie

Villa Humlebo sa...

Jag tycker det var finare med gardiner!
Gardinerna gör det hela lite mer ombonat.

Kram Mia

Emma - white avenue sa...

Utan gardiner! :) Såg så fräscht ut tycker jag! Hissgardiner hade nog också varit fint!

Stor kram, Emma!