13 januari 2011

Ja då va det dax...

att VABA...

Sonen vaknade med feber så nu startar vi vårt avlösnings schema här hemma... eller nja JAG får ta det eftersom mannen är ute och reser med jobb och så ser det ut den närmsta tiden, suck! Nu hoppas jag bara att de tjejerna inte åker på samma.

Har hittat en jättefin tekokare / kaffekittel.
Den är av märket Le creuset och vill väldigt gärna komma hem till mig :))
Såg den i en affär i Malmö som förövrigt hade mycket fint,
blev jättesugen att köpa nya saker till köket.

Något annat jag skulle vilja ha är dessa skönheter...

Helst en av alla färger... men dessa står överst på listan :)

Ha en ljuvlig dag!







3 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Alltid lika tråkigt när dom blir sjuka.
Snygg lill toaletten blev. Hemlängtan har mycket snyggt har handlat en del där.
Kram

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Sykdom...ikke artig, håper dere blir fort ferdige med det!
Tekokern/kaffekitteln va "snygg"!!'Sånn kunne jeg tenkt meg ;o)=

Annelie sa...

Hej svejs,, jag googlade på kaffekittel och hittade din blogg.. :o))

Å sen att du har sett den snygga kaffekittel i en butik i Malmö,, BRA, när vi bor i Trelleborg så man kan kanske åka in och köpa en om det är något att ha... :o))

Men, i vilken butik i Malmö hittade du denna kaffekittel..??

Ha det bäst.. // Annelie