17 april 2011

Söndag 15

Sköna vår jag älskar dig!


Efer en lång cykeltur med barnen så putsades fönsterna, skönt nu är det är gjort :)
Middagen blev i dag grekisk...
Dottern fixade salladen... eller grönsaksfatet.
- Snyggt ska det va sa hon :S undrar var hon har fått det ifrån :)
Till det blev det grillad kyckling och hemmagjord tzasiki, mmm så gott det var!
Barnen älskar mig lite extra idag också för de såg vad de ska få till fika lite senare...

Mina första cakepops!

Fyllningen är "gammal" sockerkaka som blandats med philadelphia. In i frysen med bollarna en timme. Sen doppades de i smält vit- resp. mjölkchoklad och stössel.

Kan bara tänka mig hur gott de smakar... äter ju inte sånt...


Ha det bäst!


Mer inspiration hittar ni hos fabriken, det vet ni :)

5 kommentarer:

Cilla sa...

A fy för tusan vad goda dom såg ut...
Ja, sallads fatet med.. hihhihi
Attans så grannt upplagt..
Mys kväll till er..

exklusivvardag sa...

Välkommen till oss och hitta vårt påskerbjudande!

Glad påsk önskar vi på www.exklusivvardag.se

Handgjorda drömmar sa...

Salladen såg superfräsch ut och det andra såg inte fel ut det heller.... Mums!
Kram Marie

maria westerlund sa...

Ååh så goda de ser ut. De bara måste jag pröva laga - cakepopsen alltså :) miaw åland

Skogsdoft & havsbris sa...

Så gott det ser ut med salladen, mums! Och cakepopsen ser farligt goda ut, måste nog ta och prova någon gång... För tyvärr äter jag ju sånt! ;D
Ha en fin påskvecka!