11 maj 2011

Är just nu slut i både huvud och kropp...

känns som jag inte hänger ihopa...

behöver ro, vila, tänka, fatta beslut...

Gör saker som jag sen undrar varför gjorde jag så?

Eller så gör jag inte saker som jag borde eller ville...

Undrar vad det är som händer...

Ska det va så här?



Men vid vissa stunder så är allt glasklart... jag vet vad jag vill och kan men från det till att fatta beslut, det är en bra bit dit! Hur gör man?




Ja idag va det en massa tankar som va tvugna att skrivas...




~~~~~~




En sak jag saknar här hemma är en plats där man kan dra mig undan, en hörna som inger lugn... som dessa...



Ha det bäst!

3 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Håller med dej om hörnan.
Tat lungt
Kram

smile sa...

Ja ibland blir det så. Andas!

Anonym sa...

Viktigt med tid för tankar...sista bilden är min favvo/Annica