30 oktober 2011

Ja då va denna helg osså slut...
En slappelördag med bakning och en kalassöndag.

Har haft kalas för mellanbarnet (äldsta dottern)

Vi bjöd på smörgåstårtor...

 Lax och skaldjur

och rostbiff

Det är mycket sällan som vi äter detta men ojojoj så gott det är när man väl gör det!
Det blev hemmagjorda denna gång.

Till kaffet va det beställt cupcakes (alá Leila) av dottern så det bakade vi tillsammans i lördags. Det viktigaste va att dekorationen blev bra... :) Hmmm undrar var hon lär sig allt?!


Vi testade även på att göra whoopie pie´s med marshmallowfluff fyllning. De blev faktiskt godare än jag trodde...

Klicka på woopie pie länken så kommer du till kakheaven :)
Underbara kreationer och recept.

Nu börjar en ny vecka då alla elever verkar ha lov förutom JAG då... förstår inte hur de tänker på min skola! Men jag överlever nog :)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Oj så gott det ser ut. Ja ibland undrar man var dom lär sej allt?????
Kram Hoffmansdesign

Nilla Q sa...

Åh, så mycket gott!! Nu blev jag sugen på smörgåstårta, det gör man ju aldrig nu för tiden.

Ha en bra icke-lov-vecka!

Kram Pernilla

smile sa...

jag har inte heller lov på min skola. :-(

Åsa sa...

Hej Åse.Har du något bra recept på goda CupCakes? Ser att dom du har på bilden ser väldigt goda ut!