1 oktober 2011

Väggskåp - check!

Så då är andra produkten färdig i snickarskolan. Bara fyra veckor för tidigt... Ja jag är stolt som en tupp :) Egentligen hade vi sju veckor på oss men efter mindre än halva tiden så är jag färdig... Tjihooo! Tror ni att jag tycker det är kul? Ja det kan ni hoppa upp och sätta er på :)





Skåpet är gjort i furu som vit betsats. Infälld dör med spegel och dekorkryss. Två flyttbara hyllor och valnötsfanerad baksida. Beslag av rostfritt stål. 65 cm högt, 25 cm brett och 20 cm djupt.

Nu ska nästa projekt påbörjas och det ska vara ett sängbord / hallbord med en infälld låda och konade ben... Ja osså har jag ju hur många idéer som helst i min inspirationsmap så jag har att göra i helgen ... rensa och bestämma mig!

Funderar lite på om jag ska göra ett avlastningsbord som ska stå ute i blivande uterummet, eller en skohylla med låda... Ja ni får se senare vad jag kommer fram till!

Ha det bäst!

2 kommentarer:

åsa sa...

Duktiga du! Visste att du var så duktig och att du skulle fixa detta med bravur:) skåpet är riktigt snyggt också men jag väntade inte mig annat.Ser framemot fler bilder på nya projekt och grattis till firman. Du får bjuda in oss gamla från jobb på "köpe marknad"kram Åsa

smile sa...

Wow! Imponerande! Härligt att ni får börja göra riktiga saker med en gång och inte bara hålla på att fila på en träbit i sju veckor...