19 december 2011

Att ta det med ro...


Så då är vår första pepparkaksby färdigt... Ja det blev en stuga, en bastu och en grillkåta.
Jätteskoj att göra även om vi fuskade med färdiga delar, som va sönder, där av de olika husen. Inte kasta sånt som man kan använda till annat :)

Annars tar vi det lungt här hemma, än så länge... det lär väl brinna i rumpan på fredag, hihihi!
Men listan för julmaten är skriven och fylls hela tiden på med mer så jag väntar lite till att handla allt. Godis och kakor börjar bli färdigt och idag skrev jag julkorten... jaja lite sent för julfrimärke men va gör väl det när det finns vanliga, de lär komma fram innan ju ländå.

Det är många som skriver om Emmas bloggevent på sina bloggar nu... och jag retar mig som f-n att jag inte köpte biljett, det hade ju vatt fettgrymt att gå på ett så stort bloggevent! Fega jag får väl skylla mig själv, grrr... om någon råkar ha en biljett för mycket så lämna gärna en kommentar här under... :)

Ha det bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kreativt men jag väntade mig inte annat. Du är så duktig:)))Ska gå in och kollade vad du missar. Det där med Emmas bloggevent. kram på dig goding