27 december 2011

Ja då va det över...

Alla dessa förberedelser, allt paketletande och stohej! Massa mys och stress...
Osså är det över på några dagar...

Jaja alla är nöjda och glada, särskilt barnen som fick sina önskade klappar. Jag med för jag fick en slag skruvdragare med dubbla batteri :)) , mannen va osså med på en hörna på den... men jag vet vem som kommer att använda den mest :) JAG!!!

 Lite bilder från julaftons dukning. Tallriks underläggen är halva kökshanddukar, tyckte det va lagom lantligt.
 Hyacinter på bordet blev det i lång rad... och äpplen med smala ljus.

Nu börjar ny vecka och mannen ska jobba, så det är jag och barnen.
Stora dotterns rum ska målas, vi har nu gått med på att måla i en färg vi lännggeee sagt nej till... gissa om hon är glad. Så nu är det dax att dra på målarbrallorna :)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Två systrar sa...

Fint! Jag har också servisen, synd att de slutat tillverka den....Jaha, vilken färg blir det då? Chockrosa? :-) Kram C, god fortsättning!

smile sa...

Lila? Svart?