6 januari 2012

Färgval

Vi håller på att göra om i stora dotterns rum och hon har mycket klart för sig hur det ska se ut... Svart, lila,vitt och LEOPARDmönster...
Hur kan man som 9 åring få för sig att gilla leopard?
Vad hände med rosa och rött? Kan ju osså säga att jag har svårt för den lila färgen...
Väggen är i alla fall målad i sidenmatt svart. Överkastet är lila sammet och gardinerna är lila. Än så länge är det bara nallens kläder som är  leopardmönstrat ...
Det ska bytas plancher och fler leksaker ska sorteras bort, det kanske kan underlättar städander där inne för himmel vad min dotter är duktig på att samla på "skräp".

Sista två lediga dagarna nu och sen drar det igång på måndag... tre veckors ledighet, var tog de vägen? Nä jag ska inte klaga för jag har verkligen njutigt och fått gjort en hel del av det jag planerat innan. Sovit mycket, långa härliga frukostar och vatt med mina goa kids.
Dessa två sista lediga dagar ska jag städa ut det sista av julen, ska bli såå skönt att göra riktigt rent och fint!

Jag måste bara skriva att vi har idag premiär grillat för året... och gud i himmel va gott det va med marinerad kalkonfilé, jensens favoritsås och apelsinsallad med valnötter... Jammy jammy! Hihihi

Ha det bäst!

Inga kommentarer: