27 februari 2012

Nytt pyssel...

Här hade vi sportlov förra veckan så nu är vi tillbaka i ekorrhjulet igen.... Skönt att det snart är Påsk :)
Vart tog våren vägen? Idag har det snöat och regnat! Hua hua!

Förra veckan va jag och min 9 åriga dotter på marsipankurs med en underbart drivande kvinna vid namn "Madam Marzipan". Besök hennes sida här.
Hon är runt på en massa marknader här i Skåne så det är möjligt att fler har stött på henne...
Hon har kurser i marsipan modellering för vuxna, barn, arbetsgänget, kalas ja det finns nog för alla tillfällen... och man kan beställa dekorationer och figurer.

Dottern och jag va på en Petshop kurs och oj va det va skoj! Dottern blev helt tagen och ville direkt köpa lera för att göra egna petshops... 


Visst är hon duktig dottern min...

Ha det bäst!

7 kommentarer:

Åsa Jönsson sa...

Ha så söta och fina de är:) Arvsanlag direkt från dig! duktiga dottern. Det ser riktigt kul ut!kram Åsa

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Men vilka sötnosar! De var ju helt bedårande.
Kram
Helena

Carola sa...

oj vad fina! det där hade min dotter gillat! :)

KRAM!

Fröken Foto sa...

Å, så söta. Vad duktig hon är :) Kul att göra något tillsammans också. Ha en fin dag. Kram Malin

A House With A View sa...

Här har vi sportlov just nu, alla utom jag som måste jobba, grrrr.... Längtar faktiskt till påsken som jag tycker är mysig + att det blir lite extra lediga dagar:)))9 Häftiga och suuuupersöta figurer dottern gjort, jättefina!!!!!!! Kul också att gå på kurs ihop:)))

Stööööörsta kraaaaaaaamizen aka

smile sa...

Marsipankurs?? Jisses, det hade inte blivit många figurer gjorda om jag gått en sån kurs. Jag ÄLSKAR marsipan!

:-D

Nilla Q sa...

Ja, det var hon verkligen! Så söta!!

Kram Pernilla