8 april 2012

Påsken fortsätter

 Idag blir det påskmiddag hos mor och far för vissa i familjen.
Min minsting har ju vattenkopper la grande, stackaren. Hon har koppor i öra, öga, navel, hårbotten, ansiktet, munnen, armhålor, på rygg och mage, helt crazy är det! I natt blev det inte mycket sova av. Ovanpå detta så har hon haft näsblod flera gånger. Usch hoppas det går över snabt och lindrigt nu!

På bilden ser ni mina nya brillor som jag fick av mannen i påskpresent. Nu ser jag sådär kulturell ut med stora markerade bågar :)

Önskar er en fortsatt skön påsk!

3 kommentarer:

House number 11 sa...

Vilken fin present! Supersnygga!
Stackars liten! Min son hade det precis likadant för ett par år sedan! Det gällde att badda, trösta, kyla, titta på film mitt i natten! Ja, usch och fy!
Ha en fortsatt god helg!
Kram Jenny

a piece of happiness sa...

Det är många som är krassliga märker jag. Kräksjuka och annat. BLÄÄ får man väl säga.

Glasögonen ser riktigt coola ut.

Kram

smile sa...

Tavegyl eller potatismjöl!