17 april 2012

TID...

( Tavlan går att köpa i butiken ) 

Vet i sjutton vart tiden tar vägen här nu... men saker blir gjorda och saker kan strykas från den där listan som ibland gör att jag kan få ångest... saker som man inte riktigt hinner med men borde göras!

Det är rätt skönt när det strykes!
Så därför får bloggtiden stå tillbaka lite just nu... men vet ni, jag är inte så långt bort utan att jag kikar snabbt inom till er en quicky, men kommentarer blir det inte just nu...

Nu hoppas jag att värmen kommer för jag har ett projekt som jag vill bli klar med men måste vänta på en dygnstemp på minst 10 grader.
 Vad? Det får ni se när jag börjat :)

Ha det bäst!

1 kommentar:

Hoffmans Design sa...

Så är det att man har inte alltid tid att blogg. Mitt får också vänta helst nu när våren kommer. Ha en go helg Kram Hoffmansdesign