11 april 2012

Vad göra?


Går ju hemma och dräller med min vattenkoppssjuka dotter och hon vill bara titta babysfilmer på sig själv och sina syskon, så vad gör jag då... JO, jag har börjat sortera i barnens garderober. Man hittar både det ena och det andra i vissa garderober här hemma, tex t-shirt strl. 128 i sonens garderob och han har nu strl. 158, hmm undra hur den hamnade där...
Evighetsjobb det där. Passar ena dagen är för smått andra... Tur jag tycker om att handla :)

I morron blir det fotografering och läggas in på Tradera.
Ni som köper och säljer själv, vet ni vad som är bäst? Storlekspaket eller ett och ett plagg?

Ha det gött vänner!

3 kommentarer:

smile sa...

Behöver rensa här också. 4,5 åringen har så klart åsikter om det också. Idag hade dagiset varit på utflykt till kommunens sopsorteringsstation. När jag hämtade henne berättade hon att hon ville att vi skulle lägga hennes bebisklädr i lådan för kläder så barn i andra ´länder kunde få dem.

Editor sa...

Har just rensat med, eller mer elelr mindre ständigt. Jag gör klädpaket, pallar inte packa småpaket för 40 spänn...

Sahra sa...

Problemet med paket är att alla bangar när de får höra hur dyr frakten blir. Ett litet lagom paket med kanske tio plagg väger betydligt mer och är mer skrymmande än man tror. Oftast kostar frakten mer än själva paketet. Jag har inte fått något sålt på det sättet. Jag har ändå superfina kläder och väldigt mycket märkeskläder. De barnkläder jag har sålt har jag sålt på loppis, tex bakluckeloppis. Berätta gärna hur du gör och om det går bra för dig.
Ciao