14 maj 2012

Pinterest...

är lika med livsfarlig sysselsättning!

Nu har jag fått ännu fler idéer på vad jag vill göra... suck!
 Så snyggt till ljumma sommarkvällar ute på altanen...


 Dottern behöver en låda i sin beståbokhylla. Hade vatt fräckt att göra en själv...
 Ruffa sittpuffar vid tvn eftersom jag vill ta bort vår schäflong som bara tar för mycket plats...
 Flaggor i enkel stil till uteplatsen...

Snygga tavlor ...

JA, det ÄR farligt att surfa runt och hitta ideér för nu vet jag ju inte vad nästa projekt ska bli.... :) Onödigt problem? Javisst är det! tror det är därför jag just nu sitter så lite vid datorn som möjligt för jag behöver inte få fler ideé än jag har i huvudet redan, för där börjar bli småfullt :)

I morgon ska jag och min skola stå på Malmömässhall och göra möbler av bråte (skräp av trä) åt 200 utländska besökare ,som är på work shop där. En massa kostymnissar som flabbar en massa som min lärare sa... Återkommer med resultatet, det ska bli himla skoj i alla fall!

Ha en skön vecka!

6 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag håller med om att det får igång lusten att fixa och dona när man minglar runt och suger i sig inspiration till tusen på Pinterest!

Riktigt fina grejer du nosat reda på här, det håller jag med om! Synd att man inte har hur mycket tid som helst bara....

Kram Tina

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen! Mååånga ideér har du, klart du skall göra ngt av dom. Själv skall maken och jag bygga ett utebord. Inte sjutton vill jag ge ca 10 000:- för ett som man kan bygga ihop själv. Vilken snäll man du har, fin klocka:)) Självklart kommer jag att dela med mig av resan:))) Krammm Anne

Jeanette Hornbeck sa...

Wow va kul! du när man har huvudet fullt av idéer redan är det livsfarligt att surfa efter felr, du kommer bli överhettad!
Kram!
/Jea

Ida sa...

Åh ljuslyktan är ju såå fin (och kanske inte helt omöjlig att göra själv) blir kul att se vad ni gör av "återvunnet". Kram Ida

Fröken Foto sa...

Å vad mycket roligt!!! Massa tips!

så roligt med malmömässan! Lycka till.

krma kram Malin

Godastunder-tokigaidéer sa...

Tyvärr så får man nya ideer hela tiden och man hinner knappt göra en sak från man kommer på något nytt och helst vill man göra all6t på en gång...

Kram >Anna