1 juli 2012

Är det riktig sommar nu?

Har den kommit för att stanna tror ni?

Igår hade vi en aldeles underbar kväll på stranden i Skanör.
För måånga veckor sedan bestämde jag och några tjejkompisar att vi skulle ses på stranden med familjerna... inte kunde vi veta att det skulle bli DEN bästa dagen på fem veckor :) Sån tur vi hade effter allt oväder!


 Det badades, lektes, grillades, klättrades och snackades ända in på kvällen.
Härligt att se alla tillsammans!
 Det va Såå lyckat så vi har bestämt ett nytt datum för stranddag! Så nu vet du det väderguden, den 14 juli skaa det va en stor sol, klarblå himmel och vindstilla! Bara så du vet :)

Nä nu ska jag samla ihopa mig för i morgon börjar jag "sommarjobba" på mitt gamla jobb... Krävs lite extra energi från min sida måste jag nog erkänna!

Ha det bäst!

Inga kommentarer: