24 juli 2012

Ja jag lovade

att visa var vi mer va på vår österlentur, men jag hittar inte kabeln till kameran så jag kan inte föra över bilderna... leta, leta! Panik, näähä vad är det... :/


Istället ska ni få se bästa inköpet på vår tur, jag föll som en fura när jag såg dem...
Gul är kul!
Lite lagom bohemska och busiga :)
Har märkt att jag mer och mer drass till denna färg,
kan det va värmen kanske jag vill åt :)

Nä nu får jag leta vidare för jag vill så gärna visa er det andra underbara stället vi va på...

Ha det gött!


6 kommentarer:

smile sa...

Snygga! Och vilka solbrända ben!

Limetwig sa...

Det är en fördel med mitt " sommarjobb" att jag är ute mycket , ser det som en löneförmån :)

Nilla Q sa...

Underbara! Riktigt somriga:)

Kram Pernilla

Life´s Silverlining and I sa...

Jättesnygga! Glömde min sladd också men jag köpte en ny för 79 kr hihi. Kram

syster A sa...

Vilken perfekt kombo! Brunbränd och gult. Supersnyggt :)

Hälsningar Andrea som inte kommenterat förr men kikat in någon gång!

sandra sa...

Så snygga.... Mina vita tassar hade aldrig passat i dom. Men gul är ju helt klart den finaste färgen nu. Lite krispig och fräsch!

Kram på dej