28 oktober 2012

Söndag

Minusgrader?!
Hur kan detta vara möjligt, inte redan väl? Detta är jag inte med på, det va ju nyss sommar liksom... och jag vill inte skrapa rutorna på morronen... brrr!
Men det är väl bara till att gilla läget, liksom!
 
 
Några utemöbler har fått flytta in och denna har blivit en favvoplats för många i familjen. Får kanske bli kvar här inne sen till sommaren osså!
 

Gungstolen står i ett undangömt hörn i vardagsrummet, så när jag sitter i den så "gömmer" jag mig från resten av världen, liksom! Ett ställe att hämta andan på helt enkelt! Vet inte hur många gånger jag suttit i den och barnen har sprungit runt och letat efter mig... hihih bra att ha sånna platser osså!

 
Idag står speeddating på schemat... Ja ingen SÅN speeddating utan en speeddat med bloggorskor som ska snacka och knyta band.
Ska bli kul att träffa nya och gamla "kolleger" och hinna prata lite mer än vi hunnit vid andra träffar!
 
Men innan det ska Inreda och Utreda i Lomma få sig ett besök!
 
Hoppas ni får en skön söndag godingar!



12 kommentarer:

Editor sa...

Låter som en trevlig dag! Jag tror jag gör detsamma :) Ses snart!

Therése S sa...

Så fint ni har det.
Jag vill inte ens veta hur kallt det är ute just nu, men tror nog att vinterkappan får åka på ändå.
Ses snart.
Kram // Tess.

Maria sa...

Inne och spanar på fabriksbilder nu. Snyggt och vackert. Gör dig en härlig söndag nu, kram från Maria ♥

Carola sa...

Jo jag tycker synd om mig. Som fan.
Är avundsjuk, på dig. På er.
Som får träffas och skratta och knyta kontakter.
När ska vi ses?
Kraaam

TITTILINA sa...

Hoppas att ni haft en mysig eftermiddag allihop.
Själv har jag träffat på både snö och snögubbe när jag firade mamma i norra Skåne i helgen. DET var crazy!

Kram

Vuxenmamman sa...

Tack för idag. Det var verkligen underbart att få träffa dig. Hoppas på fler möten.
Du har ett väldigt vackert hem och den där gungstolen......åh så vacker....

KRAM
//Vuxenmamman

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vill inte heller skrapa rutorna :( NU gäller det att göra plats för bilarna i garaget...pust!!! Snyggt smycketräd du gjort ett sånt skulle jag också verkligen behöva och hoppas det blev en kul "träff" idag.

Kram Ullis

Anna Margareta sa...

Så kul att få träffa dig igår. Jag hoppas det kansli fler gånger. Kram

Johanna / Fru form o fix sa...

Helt plötsligt blev det vinter liksom?!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Kul att ses i går. Jag älskar Storsele! Tänk att jag också har en sådan. :) Nu är det vintermys ett tag framöver! Kram

Home Bohemia sa...

Den där bron på din header...måste vara på den vi gick på i somras...i Bjärred? Klart man kan flytta in favoriterna...Kram Maria

Limetwig sa...

Jepp, långabryggan i Bjärred!