7 oktober 2012

Söndagsutflykt

 Idag va det ingen i familjen som hade något inplanerat (ja förutom jag då som skulle målat en hatthylla...), det är inte ofta detta händer så vi passade på att åka på utflykt.
Så med matsäcken packad så körde vi till Bjärreds långa brygga. Jättemysigt kallbadhus och resturang som ligger långt långt ut på en brygga. Urmysigt va det! Om det inte hade blåst vill säga... men vi kommer tillbaka när det inte är storm,
det har vi redan bestämmt!
 
Rätt som det va när jag gick där så fick jag en ideé... Fågelbajsfotografering inkluderades...?! Ja nu har hon verkligen tappat huvudet tänker ni, men jag tycker det är dumt att avskriva en ideé helt innan den är testad så...
fågelbajsfotografering blev det!
Denna bild får osså bli mitt bidrag till söndagsilden i Fabriken.
 
 
 
 
Nu startar en ny vecka med nya dagar, uppgifter och projekt!
 
Hoppas ni får en fin en!