21 december 2012

JULLOV

Så äntligen har det kommit, JULLOVET!
Lediga i två veckor. Ja inte lediga som i att inte ha nått att göra men att sova länge och kunna gå och lägga sig när man vill. Bara göra kul saker, som man vill och känner för, sån ledighet!
 
I love it!
 
Idag fixas det julgodis, julbak, sista klapparna ska inhandlas och förberedelser inför mårgondagens gäster. Två bloggorskor med familjer... vad har vi gett oss in på? Det kan bli hur tokigt bra som helst... eller inte!
 
Men innan allt så ska jag kolla så vi har presentpapper, band och ettiketter så det räcker för visst är det väl det som brukar ta slut mitt i inslagningen!
 
Ettiketterna har jag gjort själv i ett word dokument, och dessa bjuder jag till er i dag för att skriva ut om ni vill. Varsegod!
 
 
 
Må bäst vänner!

3 kommentarer:

Ida sa...

Jag hoppas det blir tokigt i morgon- härligt tokigt!! Vi ser i allafall mycket fram emot att ses och jag hoppas du inte stressar inför det nu! Kram kram!

Editor sa...

Det blev inte så tokigt alls! Väldans trevlig och gott och allt. Det gör vi om. :) Så tack för senast - det är inte ofta jag skriver det på en blogg!
PS. Vi fick åka limo hem! Det var tokigt, beställde ju en helt vanlig taxi!

Limetwig sa...

Hahaha, limmo jamen man ska ta sig fram med still! 😆 Tack själv för en trevlig afton, kära du!