18 april 2013

Härlig utflykt och stolar

I söndags va jag på butiksutflykt med två härliga tjejer, Caroline och Ida.
Åter igen hamnade vi i Helsingborg och Höganäs. Vi har liksom lite svårt att hålla oss därifrån.
 
Först på listan stod Butik Linnea i Helsingborg.
Äntligen kom jag till dit, mycket större än förväntat och oj oj oj så mysig butik. Med varor från bla  House doctor, by Nord och Bungalow. Fanns en fantastisk resturang där osså och en plantskola.
Väl värt en utflykt till...
 

Med hem fick en House doctor stol följa i fin mässingsfärg. Eller hur IDA? ;)
 
Nästa ställe blev Butik 36 och Saluhallen i Höganäs.
Gillar atmosfären på det stället. Härliga butiker, fantastisk saluhall och underbar mat i resturangen. Man måste bara älska stället!
 
Där fanns det en stol jag mycket väl kände igen eftersom jag varit med och gjort den.
 
Klädstolen
RUT
 Det finns förresten endast 6 stycken kvar till försäljning nu, om någon skulle vara intresserad
så maila mig gärna!
 
Saluhallen och en del av resturangen... ohh va där är fint!
 
 
Nog med stolar för idag...
 
Nu tar vi tag i denna vårdag!

3 kommentarer:

TITTILINA sa...

Så roligt att det går så bra med försäljningen av dina stolar! Fast fattas bara när de är så fina.
Och Butik Linnea ser ju bara så supersupermysig ut!

Kram

Editor sa...

Ja visst var der en bra dag! Och det stämmer att man inte kan få nog av stället, tänkte ta med syrran och mamma dit! Männen stannar hemma som vanligt!

Ida sa...

Alltså stolen är jättefin. Ångrar såklart att jag inte också tog en..och tine k krukorna också.
Ja, vilket ställe, jag vill tillbaka snart igen! Kram