8 januari 2010

Bakdax

Idag har jag och minstingen varit lediga på förmiddagen så vi passa på att baka lite inför stundande kalas...
Min snygging Kenwood "Major" (bakmaskinen) har jag fått av mamma, många gånger har jag stått och tittat ner i den bunken under min uppväst... Jag fick den för nått år sedan eftersom jag bakar mer än henne nu, sa hon!
Tackar så mycker, den är MYCKET duktig på att blande deg och smet och en och en annan smoothi fixar den också! Men den har en given plats i skåpet när den inte används, hihihi!

Det blev släta bullar. Vad tror ni vi ska göra med dem?
Nä nu väntar jobb så jag får återkomma sen i kväll till er andra i bloggvärlden!
Ha det bäst!
Åse


3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Åh, är det semlor på gång?!

Jobbloggar!? Jag? Hur kan du tro nåt sånt!?! Jag tog ju bara en lite paus... Hade en inkubationstid. Så det så! ;)

Kram!

Cybertomten sa...

Kenwood "Major" rockar! En vit sådan har jag växt upp med men inte fått överta än... men jag bakar ju aldrig så det är inte så konstigt.
Jag har alltid fascinerats över formen på just den degblandaren du har monterad på bilden.

Rester till middag sa...

Mums. Om bullarna ska vara till vad jag tror så kan du väl skicka en via cyberspace ;)