6 januari 2010

JAG VILL VA SJÄLV...

BHHHAAAA jag vill va själv hemma och plocka... Här ser ut som F A N! Plockar jag undan så är det någon annan som plockar fram nått nytt, tittar jag till höger så ligger där nåt oavslutat, tittar jag till vänster så är där nått annat... neråt jaha där med och ta mig tusan uppåt också!
Ska bara... sen så händer nåt annat...
Jag måste ta mig i kragen och avsluta allt jag börjat på och av någon anledning inte avslutat!
Jag älskar alla mina barn och man och det är mysigt att vara lediga, men jag vill vara själv ett tag här hemma! Nu får ledigheten ta slut för dem...
Ursäkta men jag var tvungen att få ut det...
Åse

1 kommentar:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Klart att man behöver tid för sig själv med jämna mellanrum! Det är förståligt, speciellt när man har barn. Hoppas du hittar en stund inom det närmsta. Kram på dig