11 september 2010

Tiden försvinner...

Har fått ta en ofrivillig paus några dagar... hemma själv med tre barn i en hel vecka då hinner man inte med allt det man själv vill alltid...
Men nu lördagkväll klockan 10 så blir det ett snabbt besök!
Tänkte visa min fina kakburk jag hittade i somras på loppis, för några tior!!!
Med en masa vit sprayfärj så blev den riktigt fin tycker jag...
Funderar på om jag ska märka lådorna med kex, skorpor, kakor. Har ju Brukas brödlåda, så det hade nog blivit fint då de ska stå sidan om varann... Får se om jag hittar fina klistermärkes bokstäver.

För den som inte sett burkarna innan så kommer här en bild... Den va i bra skick förutom att färgen flagnade av, så det blev sandpapper och många lager färg för att jag skulle bli nöjd.

Ha det bäst alla goa!

Åse

1 kommentar:

Linruz sa...

Skit vda fin den blev...kommer blir ursnygg brevid Bruka burken.
kram kram Lina