31 oktober 2010

Söndag..

I helgen har jag varit på loppis och hittat lite fynd :)
En silverbricka och en ljusstake för 75 svenska kronor... det kallar jag fynd!
Ljusstaken skrek efter mig när jag såg den, ler... Den är riktigt tung! Silverbrickan fick putsas och poleras ordentligt men det var det värt!


Tänk så många fina bordsdekorationer jag kommer kunna göra med denna :)
Här med urgröpta pumpor,ljus och smågrenar med fina blad.

Hittade lite annat också men det visar jag en annan dag :)

Fick ju göra en till pumpa eftersom barnen tyckte den förra blev för snäll...
Denna ser ju lite läskigare ut... :]



I morgon ska jag dra vinnaren i min tävling, så är du med så kolla in här måndag kväll!
Hoppas ni har haft en skön helg!
Ha det bäst!

3 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Wow vilken maffig ljusstake! den gillade jag!

K R a M // T i n a

Hoffmans Design sa...

Snygg ljusstake.
jaså du har oxå en 8 åring.
Har du fler årgångar. Jag har en till 12 årig
Kram

Joyforhome sa...

vilken fin ljusstake du har där :)