1 november 2010

höst och vinnare

Höst höst höst... nu är det en av årets tråkigaste månader, om man tänker väder!
Men oj så mycket kul som väntar framöver :)) ser verkligen fram emot förberedelsena inför jul, härliga tider alltså!
Dessutom så har en ev. möjlighet dykt upp som jag bara måste focusera på,
berättar kanske mer en dag, hihihi!

Dörren har också fått en liten höst makover... Fina majskolvar!
Nu till vinnaren i min tävling

BAM PA DAM PAM
S.M.I.L.E. är vinnaren
GRATTIS!

Maila mig din adress så skickar jag kuddfodralet snarast!

Kan trösta de som inte vann att snart kommer en ny tävling :) för jag har snart bloggat i ett år...!? Gu var har detta året tagit vägen? Tiden bara försvinner...

Ha det bäst alla rara!

4 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren. Jag missade din utlottning men nästa tänker jag hålla mig framme på.
Kul med 1års firande
Kram Agneta

s.m.i.l.e sa...

Nämen, vad kul!! Tack!

Jag mailar genast min adress och tackar Agneta också. :-)

Linruz sa...

Nu blir jag nyfiken på vad du har på gång ;)
Kram kram Lina

Hoffmans Design sa...

Har du några killar så passa dig snart så är dom där och skall spela WOW då har du ingen dator och inget nät.
Kram