25 februari 2011

Helg, ja tack!

Så då va detta sportlov till enda... och inte har jag varit ledig...stackars mina barn... även om jag slutat tidigt så har jag varit så skit trött på dagarna... Ingen bra kombo...trött mamma + 3 lediga barn som vill göra något...
Jag är INGEN morgonmänniska!
Jaja vi har en helg framför oss som jag får utnyttja till fullo... får se vad den kan fyllas med. Vi har skaffat ny tvbänk, äntligen!
Har skrivit om detta enda sen jag började blogga nov. 2009... :S
Det bästa är att jag har mer yta att dekorera och sätta små stilleben på... :)

Ha det bäst!


2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kul med lov men inte kul att man inte kan va hemma med barnen...är det lov då liksom?!
Samma hos oss nästa vecka.
âr det tv bänken som ses på bilden?

Klem Anna

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej där!
Mer plats är just nu högst upp på listan. Jag sneglar på vårt jätteakvarium och funerar på hur mycket plats jag skulle få om det åkte ut:-))
Jag ville bara säga Hej, eftersom jag kkat runt lite här idag,
kram Hillevi