24 februari 2011

Längtan...

Har under en månads tid ätit Lchf kost, med bra resultat och jag har varit mycket duktig enligt mig själv :) Inget socker med flit i alla fall... ibland finns det ju vissa sockerarter i mat man köper, tyvärr. Jag känner mig mycket bättre och är inte alls så svullen längre, skönt. Längtar till den dagen då jag inte en enda gång tänker på min vikt och vad jag äter...
Men det lär ju ta ett tag eftersom det är ca 20 kilo som ska bort!

Något jag också längtar efter är
KAKOR!!!
Måste nog köpa denna bok så jag kan fika med vänner och familj...
För visst är det underbart att fika!
Ska även köpa denna, för att få lite ny inspiration till middagarna.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!

Ha det bäst!


1 kommentar:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Vi tar de 20 ilag, började i måndags!!

Klem Anna