11 februari 2012

Det är idag det sker...


Idag är det Emmas BLOGGEVENT i Malmö, Tjoohoo äntligen!

Phu igår kväll (sent) blev klädvalet avgjort... jeans med tunika på dagen och på kvällen blir det svart klänning lite alá 50-tal med blomma i håret ...
Ska åka in till Malmö med två andra från samma by, Min Inspiration och Bara ögonfröjd.
De e så konstigt för jag tycker det är skönt att vi ska åka dit tillsammans, det lugnar ner mig lite i mitt nervösa sammanbrott liksom...... Men hur tänker jag där egentligen ??? Vi känner ju inte varann :) Men vi bor ju alla i samma by så då måste vi ju va bra människor, hahaha! Knass :)

En annan sak att få nervöst sammanbrott över är om att kommer jag komma ihåg div. namn på bloggerskorna? Hmmm skulle inte tro det så därför ber jag redan nu om ursäkt!

Fan va kul det ska bli!

Ojojoj 200 LADY´s, goodiebags, vinnstregn, tapas, fuldans och Ranelid... kan bara bli bra eller hur!!!

Men till sist vill jag säga att jag ser jättemycket fram emot att träffa er alla där som kommer och er andra ser jag fram emot att kanske träffa en annan gång!

HA DET BÄST!

1 kommentar:

smile sa...

Hej! Kul att träffa dig irl! Ha det gott!

:-)