30 augusti 2012

En vecka...

går så fort när man har kul... eller inte!
Jag avskyr dessa första veckorna när skolorna drag igång. Alla tider, alla aktiviteter som ska klaffa och ja det blir så stressigt och ett jäkla tjohej. Men den känslan lägger sig det vet jag och det kommer att bli hur bra som helst, det vet jag!
 
Själv har skolan dratt igång och jag har mina favvo brallor på :) Ni anar inte hur skönt det är att dra på dem. Blir liksom en annan person ;) Inte den ordentliga lilla flickan som inte säger nåt, nä jadrans vad ett par brallor kan förändra en :)
 

Nu ska vi bygga vars ett verktygskåp, för vilken snickare kan klara sig utan ett sånt liksom? Ritning, kapnotor och förklaringar är skrivna och virket har börjat kapas upp. Det är såå skoj!


 
 
Mitt i bland allt kaos med tider, skolfotograferingar och Pomp de lux party så håller jag på att förbereda för en skiva i morron kväll där det ska sörplas både det ena och det andra, gott gott!
 


Önskar er en skön start på helgen,
för visst kan man räkna fredagen lite granne till helgen :)
 
 
 
 

2 kommentarer:

Editor sa...

Jösses Amalia, du hann med att blogga också. Jag tror inte att du har sovit inatt!

Life´s Silverlining and I sa...

Kul med kräftskiva! Hoppas du visar lite fina bilder sen:) kram