3 september 2012

Trillat dit...


Ja så har jag osså blivit med ljusslinga från Granit :) Finns det nån i bloggvärlden som ännu inte har en hahahaha!
Snygg är den och den lyser verkligen upp i höst mörkret ute på altanen.
 
Ska ni gå på Emmas bloggevent?
Det ska jag och jag vet inte varför men jag blir helt sprallig i hela kroppen när jag tänker på det :D
Kul med kuligheter!
Kul att ha nåt att se fram emot och längta till!
Kul med hotelstaying och kanske lite shopping med denna och denna godingen!
Kul att få lära sig lite mer om bloggande, foto och entreprenörskap!
Emma, Rolf, fru Sederblad och säkert en massa annat skoj som kommer hända den dagen!
 
KUL!
 
 

 
Ha det bäst!
 

3 kommentarer:

TITTILINA sa...

Jag har ingen, men jag har funderat starkt på att köpa en! Tyvärr blir det ingen bloggdag med Emma och Angela för min del. Hade redan annat inplanterat. Jo denna månad är galet inbokat. Men jag hoppas att det snart kommer fler tillfällen.
Kram

Editor sa...

Har stått och hållt i en, men har inte heller någon!
Ska bli kul!!!!

smile sa...

Ja jag! För jag köpte min på Lagerhouse! ;-)

Ha det så trevligt i Helsingborg. Själv firar jag bröllopsdag nån annanstans samma dag. Maken var inte så sugen på fira bröllopsdag tillsammans med en massa tokiga bloggerskor. Han har nog med sin egen. :-D

Kram!